29 مرداد 1402

ابزارهای جدید هیجان انگیز برای طراحان وب سایت ، آوریل 2022

آیا از همان ابزار طراحی قدیمی خسته شده اید؟ اسباب‌بازی‌های جدید زیادی برای آزمایش وجود دارد، از اسباب‌بازی‌های سرگرم‌کننده گرفته تا ابزارهای طراحی کاربردی که می‌توانند به اسباب‌بازی‌های جدید شما تبدیل شوند.

در اینجا چیزی است که برای طراحان این ماه جدید است…

Kosmo

Kosmo یک سیستم مدیریت پروژه و صورتحساب جدید است که فقط برای فریلنسرها طراحی شده است. طراحان و توسعه دهندگان آن را دوست خواهند داشت زیرا رابط کاربری شیک و مدرن است. این ابزار به شما امکان می دهد فاکتورها را ارسال کنید، زمان را پیگیری کنید، پروژه ها را مدیریت کنید، پیشنهادات و قراردادها را ارسال کنید و صورتحساب را مدیریت کنید. می‌توانید همه چیز را از برندتان گرفته تا رنگ‌ها را سفارشی کنید تا فاکتورهایتان نشان‌دهنده سبک کسب‌وکار شما باشد. این پلتفرم یک گزینه رایگان نیز دارد که به شما کمک می‌کند تا ابزارهایی را که برای اداره کسب‌وکارتان نیاز دارید را در اختیار داشته باشید. (به‌علاوه، اگر ویژگی‌های بیشتری می‌خواهید، یک طرح پرمیوم بسیار مقرون‌به‌صرفه وجود دارد.)

استودیو

STUDIO به طراحان اجازه می‌دهد تا وب‌سایت‌های واکنش‌گرا را چیدمان و منتشر کنند، از جمله توانایی اتصال به داده‌های پشتیبان، همه با رابط کاربری گرافیکی با منحنی یادگیری پایین و بدون پیش نیاز دانش کدنویسی. می‌توانید در یک URL رایگان با میزبانی رایگان در ابر منتشر کنید. نسخه رایگان نیز شامل فرم ها می باشد. STUDIO همچنین اگر ابزاری را برای وب‌سایت‌ها در هر اندازه و پهنای باند مورد نیاز دارید، برنامه‌های برتر دارد.

NFT .js

NFT . JS به شما امکان می دهد یک قرارداد ERC 721 را مستقر کنید که می تواند تمام عملکردهای مورد نیاز را بدون نوشتن یک خط کد انجام دهد. تعامل با قرارداد با فراخوانی توابع و ارسال تراکنش ها به قرارداد با چند خط NFT . JS . فایل ورودی را در شیء فراداده و NFT ارائه دهید . JS تمام فایل های ارائه شده در فراداده را در IPFS آپلود می کند و همچنین فایل metadata.json را در IPFS آپلود می کند و  NFT را برش می دهد .

شکل رنگ

Color Morph یک ابزار کوچک سرگرم‌کننده است که به شما کمک می‌کند شیب‌های مش را در قالب SVG ایجاد کنید یا CSS ایجاد کنید ، که می‌توانید آن‌ها را گیر کرده و در پروژه‌ها استفاده کنید. الگوها مد روز و سرگرم کننده برای استفاده هستند.

سازمان دهنده اسکریپت ها

Scripts Organizer یک ویرایشگر کد پیشرفته برای وردپرس است. این ابزار ممتاز به شما کمک می‌کند تا اسکریپت‌های گردش کار را با برنامه‌ریزی، عملکردهای پیشرفته، پیش‌نمایش زنده، حالت امن، بخش‌های SCSS ، تزریق کد، واردات و صادرات و موارد دیگر برای شما کار کنند.

بافت

Texture یک پروژه وب سرگرم کننده است که هنر مولد ایجاد می کند که می توانید برای پس زمینه یا تقریباً هر چیز دیگری استفاده کنید. پیش نمایش بافت ها، کشیدن جاوا اسکریپت یا CSS یا حتی ویرایش و ادامه بازی با آنها در CodePen.

آووواتار

Avvvatars مجموعه ای از آواتارهای مکان نگهدار منحصر به فرد هستند که رایگان هستند. استفاده از این ابزار آسان است، شامل 40 رنگ است، در دسترس و سبک است، دارای 60 شکل است و قابل تنظیم است. می توانید آن را در GitHub یا به عنوان یک فایل Figma بگیرید.

حماسه حاکم

Epic Ruler یک ابزار کاربردی طراحی ممتاز است که فاصله، ابعاد، موقعیت، انتخاب رنگ ها، تست کنتراست و تراز کردن عناصر روی صفحه در هر نقطه از صفحه نمایش شما را اندازه گیری می کند. همچنین می‌توانید ترازهایی ایجاد کنید، و یک انتخابگر رنگ عالی دارد که به شما کمک می‌کند تا رنگ‌ها را تا پیکسل مشخص کنید.

برنامه های Jotform

Jotform Apps مجموعه جدیدی از ابزارهای برنامه از شرکتی است که ممکن است برای ابزارهای فرم سازی بشناسید. سازنده برنامه رایگان بدون کد به شما امکان می دهد فرم ها، پیوندها، ویجت ها و نام تجاری را به یک برنامه کاملا سفارشی اضافه کنید که می تواند در هر تلفن هوشمند، تبلت یا رایانه ای بارگیری شود. با یک الگو برای شروع سریع پروژه ها شروع کنید.

صنوبر

Spruce یک سیستم طراحی CSS منبع باز و سبک است که بر روی Sass ساخته شده است. این ابزار، که در نسخه بتا است، برای کمک به شما در شروع با یک پایه محکم برای پروژه ها طراحی شده است. این شامل ساختار و کد، تایپوگرافی، جداول و دکمه ها است.

یااد

Yaade یک محیط توسعه API با منبع باز، خود میزبانی و مشارکتی است . این برای کسانی ساخته شده است که می خواهند خود میزبانی در امنیت داشته باشند – اگر رمز عبور را نمی دانید، راهی برای ورود وجود ندارد! می‌توانید فایل‌های OpenAPI v 3 را وارد کنید ، وارد کردن و صادر کردن داده‌ها و حالت تاریک پیش‌فرض وجود دارد.

رابط کاربری آگنوستیک

رابط کاربری Agnostic یک شیوه نامه است که با چندین چارچوب کار می کند. اجزای رابط کاربری در React، Vue 3 ، Svelte و Angular کار می کنند. این شامل HTML معنایی و قابل دسترس با CSS پردازش نشده است ، بنابراین می توانید برای پیشی گرفتن از استانداردهای وب روی پلت فرم کدنویسی کنید.

دکمه های آشفته

دکمه های آشفته یک انیمیشن دکمه و شناور است که مایل بیشتری را طی می کند. این یک دکمه و انیمیشن سرگرم کننده است که هر چیزی جز خسته کننده است.

هرگز نصب نکنید

Never Install یک پلتفرم ابری است که به شما امکان می دهد هر برنامه ای را از مرورگر بدون نصب آن بر روی دستگاه خود اجرا کنید. این یک جایگزین برای استفاده سنتی از برنامه های دسکتاپ است و به افراد امکان می دهد برنامه ها را از طریق وب پخش کنند. توسعه دهندگان در حال کار بر روی یک پلتفرم ابری نسل بعدی هستند تا هر برنامه رابط کاربری گرافیکی را بدون توجه به سیستم عامل، دستگاه و الزامات سیستم به مرورگر بیاورند. استفاده از ابزار رایگان است.

نور بینشی

Photoinsight ابزاری (رایگان و پولی) برای مدیریت دارایی های دیجیتال، از جمله عکس ها، فیلم ها و عناصر سه بعدی در یک مکان است. شما می توانید نماها را بر اساس تنظیمات برگزیده خود جستجو، فیلتر و گروه بندی کنید. به علاوه، ابزارهایی مانند تغییر نام دسته‌ای و آمار و گرایش‌ها برای کمک به مدیریت فایل‌ها وجود دارد.

Formspector

Formspector به این سوال آزاردهنده پاسخ می دهد – آیا فرم های من کار می کنند؟ از این ابزار برای تنظیم تست‌های خودکار استفاده کنید که در صورت توقف کار، از ثبت‌نام در خبرنامه گرفته تا فرم‌های تماس و درخواست‌های پشتیبانی، به شما اطلاع می‌دهند.

Wikifox.js

Wikifox.js یک کتابخانه جاوا اسکریپت سبک، قدرتمند و آرام است که به API ویکی‌پدیا متصل می‌شود . از این کتابخانه می توان برای دریافت محتوا از ویکی پدیا استفاده کرد.

صاعقه ساز

لایتنینگ بیلدر یک سازنده وب سایت رایگان مبتنی بر کشیدن و رها کردن است. شما می توانید در عرض چند دقیقه یک ماکت طراحی کنید تا بتوانید به توسعه دهندگان یا نویسندگان نشان دهید که در هنگام برنامه ریزی یک طراحی جدید یا پروژه وب سایت به چه فکر می کنید. از آن برای سهولت ارتباط برای تیم ها با ساخت پروژه های جدید استفاده کنید.

واارد

Waaard یک ابزار کوچک با کاربردهای عملی فراوان است. از آن برای ایجاد یک پیوند یا فایل محافظت شده استفاده کنید که فقط افرادی که می خواهید به آن دسترسی داشته باشند می توانند آن را باز کنند. با روش‌های تأیید فراوان، می‌دانید که پیوندهایتان ایمن هستند.

دودل ایپسوم

Doodle Ipsum لورم ایپسوم تصاویر است. Doodles را سفارشی کنید، کد را بگیرید و از آنها در نمونه های اولیه وب، صفحات فرود یا ابزارهای بدون کد استفاده کنید.

FF دین استنسیل

FF Din Stencil یک تایپ نمایش سرگرم کننده برای برنامه مناسب با سبکی متمایز است. این در وزن ها و سبک های مختلف عرضه می شود و بخشی از خانواده بزرگ FF Din است.

فونتانلا

فونتانلا حروفی است که توسط کوتو مندوزا طراحی شده است که از خوشنویسی و طراحی دستی با بررسی اسکلت و تناسبات کلاسیک حروف بزرگ رومی پدید آمده است. سبکی خوانا با کاراکترهای جالب بدون سری دارد.

سارلوت

سارلوت یک تایپ فیس تندیس با دم های بلند، swashes، و شکوفا است. از طراح تایپ: با منحنی هایش چشمان شما را مجذوب می کند، اما همچنان می تواند آرامش درجه یک خود را حفظ کند، برای برندسازی، لوگوها، دعوت نامه ها و موارد دیگر عالی است.

کری کازنز

کری کازنز یک نویسنده مستقل با بیش از 10  سال تجربه در صنعت ارتباطات، از جمله نوشتن برای نشریات چاپی و آنلاین، و طراحی و ویرایش است. می‌توانید با کری در Twitter @carriecousins ​​ارتباط برقرار کنید .