27 مرداد 1402

ابزارهای جدید هیجان انگیز برای طراحان سایت، مارس 2023

برای مشاهده سایت ها روی عکس ها کلیک کنید

Glaze

ما برنامه‌های فاکتوردهی و ابزارهای برنامه‌ریزی داریم. برخی منابع به شما دردسر استخدام یک طراح یا توسعه‌دهنده را از شما ستون می‌زنند. و همچنین ابزارهای تست و ایجاد نمونه‌های پیش‌نمایش بسیار مفیدی وجود دارد.

Glaze

گلاز
گلاز یک مجموعه از تصاویر مدرن است که می‌توانید آنها را به صورت رایگان دانلود و استفاده کنید. از شخصیت‌های جداگانه تا صحنه‌های غرق‌کننده، همه چیز وجود دارد.

Rise

 

Rise

 

رایز
رایز یک ردیاب زمان هوش مصنوعی است که به شما در ماکزیمم سازی بهره‌وری کمک می‌کند. این یک راه حل عالی برای کارآفرینان آزادی است که بهبود درآمدهای خود را می‌خواهند.

Relicx

Relicx

رلیکس
رلیکس یک اپلیکیشن تست است که با پیگیری مسیرهای واقعی کاربر، مشکلات تجربه کاربری در محصول شما را پیدا می‌کند. این اپلیکیشن به‌طور ۱۰ برابر موثرتر از آزمون بتا است.

Outerbase

 

Outerbase

 

آوتربیس
آوتربیس یک رابط گرافیکی برای پایگاه داده‌های شما است. با این ابزار می‌توانید به راحتی داده‌های پایگاه داده‌تان را مشاهده، ویرایش و مدیریت کنید بدون نیاز به دانش SQL.

Selldone

 

Selldone

سل‌دان
سل‌دان یک سرویس درجهٔ انترپرایز برای ساخت تجارت الکترونیک با حجم بزرگ است. این سرویس بدون نیاز به کدنویسی، با برند سفید شما و توانایی پردازش میلیون‌ها سفارش سروکار دارد.

Cakedesk

 

Cakedesk

کیک‌دسک
کیک‌دسک یک اپلیکیشن فاکتوردهی عالی برای کارآفرینان است. می‌توانید فاکتورها و پیشنهادات خود را ارسال کنید و پایگاه داده‌ای از مشتریان بسازید.

Roastd

Roastd

روستد
روستد یک سرویس بازخورد است که برای قلب متبلور نشده نیست. می‌توانید برای بازخورد صریح و بی‌رحمانه پرداخت کنید و اگرچه ممکن است ناراحت کننده باشد، اقدام بر اساس آن تبدیل‌های شما را بهبود خواهد بخشید.

Galileo AI

Galileo AI

گالیلئو آی
گالیلئو آی یک سرویس جدید است که ادعا می‌کند واسط کاربری شما را طراحی می‌کند. با آموزش بر پایهٔ هزاران طرح، از هوش مصنوعی برای ایجاد طراحی بر اساس متن پرسش استفاده می‌کند.

Sizzy

 

Sizzy

سیزی
سیزی یک مرورگر قدرتمند برای توسعه وب است که تمام ابزارهای مورد نیازتان را در یک اپلیکیشن ترکیب می‌کند. می‌توانید اندازه‌های مختلف دستگاه را تست کنید، اشکال‌زدایی کنید و با ابزارهای توسعه مختلف ادغام شود.

Linke

 

Linke

لینکه
لینکه یک مدیریت‌کننده لینک است که به شما امکان می‌دهد لینک‌های کوتاه کاملاً برند شده ایجاد کنید و آنها را در شبکه‌های اجتماعی، وب‌سایت یا ایمیل به اشتراک بگذارید. شما هر زمان که لینک کلیک می‌شود، مطلع می‌شوید.

AssemblyAI

 

Assembly AI

آسمبلی‌آی
آسمبلی‌آی یک رابطه برنامه نویسی تشخیص گفتار است که با استفاده از هوش مصنوعی گفتار را تشخیص داده، به متن تبدیل و آن را درک می‌کند. این منبع فوق‌العاده برای هر کسی است که در حال ساخت اپلیکیشن‌های خدمات مشتری است.

Freelance Brain

Freelance Brain

مغز آزاد
مغز آزاد یک افزونه برای نوشتن برای نوشته است که به شما در مدیریت کسب و کار آزاد خود کمک می‌کند. شما می‌توانید مشتریان و پروژه‌های خود را مدیریت کنید تا زندگی کاری آسان‌تری داشته باشید.

Glint

Glint

گلینت
گلینت یک رابط گرافیکی رایگان عالی برای گیت است. به شما امکان می‌دهد فایل‌های خود را به صورت گرافیکی کنترل نسخه دهید، بنابراین نیازی به بازی با خط فرمان ندارید.

Maya

 

Maya

مایا
مایا یک دستیار هوش مصنوعی برای استارتاپ‌هاست. بنابراین به جای صرف وقت ارزشمند برای جستجوی داده‌های خود برای پاسخ‌ها، از مایا بپرسید و پاسخ‌های بهتری با سرعت بیشتر دریافت کنید.

PersonaGen

PersonaGen

پرسوناجن
پرسوناجن یک جایگزین فوق‌العاده برای صرف ساعت‌ها نوشتن پرسوناها برای تست کاربری است. از قدرت هوش مصنوعی برای ایجاد پرسوناهای خود در ثوانی استفاده می‌کند.

پدی مک‌دانل

منبع: