28 مرداد 1402

لینکدین در حال آزمایش با طراح مایکروسافت مبتنی بر هوش مصنوعی به عنوان ابزاری برای طراحی پست است

از زمان راه اندازی در سال 2002 ، لینکدین به آرامی به مکانی برای هر کسی تبدیل شده است که به دنبال توسعه حرفه خود و ایجاد شبکه خود است. شرکت رسانه اجتماعی متمرکز بر اشتغال به کاربران اجازه می دهد تا در مورد دستاوردهای خود پست کنند، در مورد پیشرفت های جدید صنعت صحبت کنند و خود را به کارفرمایان بالقوه بفروشند.

متأسفانه، محبوبیت لینکدین به این معنی است که تأثیرگذاری آن می تواند دشوار باشد. روزانه میلیون ها کاربر در وب سایت پست می گذارند و آن را از محتوا اشباع می کنند. برای جلب توجه، کاربران باید کارهای بیشتری انجام دهند تا برجسته شوند. خوشبختانه هوش مصنوعی راه حلی دارد.

Microsoft Designer پاسخ مایکروسافت به Canva است. این یک برنامه وب طراح گرافیک مبتنی بر هوش مصنوعی است که به کاربران امکان می دهد پست ها، گرافیک ها و موارد دیگر را با اعلان های متنی ایجاد کنند. این می تواند ایده های کاملا منحصر به فرد ایجاد کند و حتی می تواند توصیه های سفارشی را بر اساس مفاهیم خود ارائه دهد.

پوسترهای متعدد در X (پیش از این توییتر) نشان می دهد که لینکدین در حال آزمایش بتا اجرای Microsoft Designer در پلتفرم خود است. این ادغام به کاربران اجازه می دهد تا پست ها و دارایی های منحصر به فرد و شخصی سازی شده را از داخل لینکدین ایجاد کنند.

لینکدین در حال آزمایش با طراح مایکروسافت مبتنی بر هوش مصنوعی به عنوان ابزاری برای طراحی پست است

Microsoft Designer از هوش مصنوعی مولد استفاده می کند و به کاربران امکان می دهد با وارد کردن پیام های متنی طرح های شخصی سازی شده ایجاد کنند . به عنوان مثال، به جای استفاده از یک پست متنی استاندارد برای اعلام آمادگی برای کار، می توانید به سرعت یک گرافیک رنگارنگ ایجاد کنید تا توجه کارفرمایان بالقوه را به خود جلب کنید.

همه ما در ماه های اخیر غرق در پست های متنی لینکدین شده ایم. Microsoft Designer ممکن است تنها ادغامی باشد که LinkedIn برای متنوع تر و جذاب تر شدن نیاز دارد. البته ممکن است تا دوازده ماه دیگر همه ما از انبوه طرح های گرافیکی ارزان قیمت در وب سایت گله مند باشیم. آه، خوب این یک مشکل برای یک روز دیگر است.

ادغام Microsoft Designer Linkedin در حال حاضر در نسخه بتا بسته است. اگر همه چیز خوب پیش برود، می‌توان انتظار داشت که این ابزار در اواخر  سال 2023 عرضه شود .

رابرت ریو

رابرت یک متخصص بازاریابی باتجربه با تجربه گسترده در کار با برندها برای اصلاح برنامه های بازاریابی، کمپین های SEO و استراتژی های بازاریابی محتوا است. رابرت، نویسنده ای متعهد و با نگاهی دقیق به آخرین پیشرفت ها، در تولید محتوا در تمام زمینه های فنی و بازاریابی تخصص دارد.