13 شهریور 1402

نحوه استفاده از اثبات اجتماعی برای افزایش مشارکت و فروش

اثبات اجتماعی از زمانی شروع می شود که شما به ضربات جدید جانی کوچولو در کلاس اول حسادت می کنید و به پایان می رسد… هرگز. این سس راز در هر کمپین بازاریابی موفق است. به‌عنوان بازاریاب، ما اغلب شاخص‌های کلیدی عملکرد را مانند نرخ تعامل، افزایش خالص فالوور و رسیدن به هدف اندازه‌گیری می‌کنیم بدون اینکه یک بار به نیروی محرکه اصلی پشت همه اینها فکر کنیم: اثبات اجتماعی.

همانطور که در وهله اول ، دلیل اینکه کسی برای تعامل، دنبال کردن یا حتی دیدن محتوای رسانه های اجتماعی شما وقت می گذارد.

قبل از اینکه هر دنبال کننده ای برای شمارش داشته باشید، باید محیطی ایجاد کنید که افراد را وادار به دنبال کردن، تعامل و – در نهایت – از شما خرید کند. اثبات اجتماعی آن محیط را ایجاد می کند. در اینجا 15 راه برای ایجاد اثبات اجتماعی در بازاریابی شما و نکات برتر ما برای بهترین نتایج آورده شده است.

 

پاداش: یک الگوی استراتژی رسانه اجتماعی رایگان  برای برنامه ریزی سریع و آسان استراتژی خود دریافت کنید. همچنین از آن برای پیگیری نتایج و ارائه طرح به رئیس، هم تیمی ها و مشتریان خود استفاده کنید.

اثبات اجتماعی چیست؟

اثبات اجتماعی یک پدیده روان‌شناختی است که افراد را وادار می‌کند تا برای هدایت اعمال یا باورهای خود به آنچه که دیگران انجام می‌دهند یا می‌گویند نگاه کنند – به‌ویژه زمانی که در مورد چیزی مطمئن نیستند. این به میل ذاتی ما به عنوان موجودات اجتماعی برای هماهنگی و ارتباط با دیگران کمک می کند.

اصطلاح “اثبات اجتماعی” برای اولین بار در کتاب “نفوذ” روانشناس رابرت سیالدینی در سال 1984 ظاهر شد که تحقیقات دهه ها او را در مورد رابطه بین رفتار انسانی و اقناع توضیح می دهد.

نقش اثبات اجتماعی در بازاریابی چیست؟

در بازاریابی، اثبات اجتماعی کسی را متقاعد می کند که با شما تعامل داشته باشد یا از شما خرید کند.

نمونه هایی از تأثیر اثبات اجتماعی در بازاریابی عبارتند از:

  • مشتریان قبل از خرید، نظرات آنلاین را بررسی می کنند.
  • فکر کردن به شرکتی با مخاطبان بزرگ/فعال رسانه های اجتماعی به عنوان قانونی تر.
  • اگر وب‌سایتی از یک پردازشگر پرداخت معروف برای امنیت مانند Shopify یا PayPal استفاده کند یا نمادهای امنیتی دیگر را نمایش دهد، پرداخت از طریق کارت اعتباری احساس راحتی می‌کنید.
  • فوراً نظر مثبتی نسبت به شرکتی دارید که قبلاً نامش را نشنیده اید زیرا مشاهده کردید که آنها در یکی از حساب های رسانه اجتماعی مورد علاقه شما ذکر شده است.

15 نمونه اثبات اجتماعی

1. نظرات مشتریان

یکی از اساسی‌ترین و مهم‌ترین اشکال اثبات اجتماعی، نظرات و توصیه‌های خوب مشتریان قدیمی است. شرکت‌هایی که نظرات مشتریان راضی را در کانون توجه قرار می‌دهند، به طور متوسط ​​17.4 درصد نرخ تبدیل بالاتری نسبت به شرکت‌هایی دارند که این کار را انجام نمی‌دهند، در برخی از دسته‌ها نرخ تبدیل بسیار بالاتری دارند، مانند ابزارآلات با 47.3 درصد، الکترونیک با 38 درصد، و هدایا با 32 درصد. ٪.

در حالی که نظرات باید به شدت در وب سایت شما نمایش داده شوند، کانال های رسانه های اجتماعی خود را فراموش نکنید. بازخورد بخواهید، سپس آن را در یک الگوی مارک قرار دهید تا با جهان به اشتراک بگذارید.

2. مقایسه وب سایت ها

نظرات افراد واقعی همیشه قوی‌ترین هستند، اما سایت‌های مقایسه و بررسی نیز تأثیرگذار هستند. اینکه کدام سایت در آن برجسته شوید بستگی به تجارتی دارد که در آن هستید. Capterra مکان شناخته شده ای برای مقایسه نرم افزار است، برای مثال، در حالی که NerdWallet محصولات مالی را بررسی می کند.

برخی از وب سایت های مقایسه ای پست های حمایت شده و پولی را می پذیرند و برخی دیگر این کار را نمی کنند. حداقل، از موارد مرتبط با صنعت خود و اینکه مخاطبان هدف شما اطلاعات را از کجا دریافت می کنند، آگاه باشید. سپس، تمام تلاش خود را بکنید تا در آنجا برجسته شوید.

آخرین بررسی کاربران ویدیویی برای Hootsuite از طریق Capterra

منبع: Capterra

3. محتوای UGC

UGC یا محتوای تولید شده توسط کاربر، محتوای ارگانیک است که توسط مشتریان شما ایجاد می شود. بله، واقعاً به همین سادگی است.

قدرت محتوای UGC در سادگی آن است: مردم بیشتر فکر می کنند محتوای UGC در مقایسه با تبلیغات سنتی پولی یا کمپین های تأثیرگذار معتبر است. این اعتبار، همراه با این واقعیت که 76٪ از مردم از رسانه های اجتماعی برای جستجوی محصولات جدید استفاده می کنند، به این معنی است که محتوای UGC یک محرک کلیدی فروش است.

ساده ترین راه برای تولید محتوای UGC این است که از مخاطبان خود بخواهید با استفاده از یک هشتگ خاص عکس یا ویدیویی را پست کنند. شما می توانید یک مسابقه برای تشویق شرکت کنندگان برگزار کنید:

 

این پست را در اینستاگرام مشاهده کنید

 

یک پست به اشتراک گذاشته شده توسط Hotels.com (@hotelsdotcom)

یا، یک استراتژی محتوای UGC طولانی مدت با هشتگی ایجاد کنید که افراد می توانند در هر زمان از آن استفاده کنند، مانند #HaveABreak کیت کت:

4. جوایز

سعی کنید خیلی پر از خودتان نباشید، اما نشان دادن برنده‌های جوایز یا سایر تقدیرنامه‌های قابل‌توجه به ایجاد اعتماد با مشتریان و سرنخ‌های موجود کمک زیادی می‌کند.

5. مطالعات موردی

مطالعات موردی را به عنوان یک بررسی واقعاً عمیق مشتری که با داده ها پشتیبان گرفته شده است، در نظر بگیرید. یک مطالعه موردی خوب باید با بخشی از مخاطبان هدف شما مرتبط باشد، نشان دهد که چگونه محصول یا خدمات شما یک مشکل تجاری را حل می کند و نتایج عالی که از کار با شما به دست آورده اند را برجسته کند.

بخش عمده ای از محتوای مطالعه موردی احتمالاً در وب سایت شما وجود دارد، اما در نظر بگیرید:

  • تبدیل آن به یک ویدیو برای کانال YouTube شما. (پاداش: اگر می توانید مشتری خود را برای مصاحبه جلوی دوربین ببرید!)
  • تبدیل آن ویدیوی YouTube به چندین بخش کوچک برای TikTok یا Reels.
  • بیرون کشیدن نقل قول برای پست های گرافیکی یا چرخ فلک برای رسانه های اجتماعی.

6. نتایج مشتری

یکی دیگر از راه‌های اثبات نتایج، علاوه بر توصیفات مشتری و مطالعات موردی، استفاده از داده‌های سخت سرد برای برقراری ارتباط با مزایای کار با شما یا خرید از شما است.

دانشگاه‌ها با فهرست کردن مکان‌های تاثیرگذاری که فارغ‌التحصیلانشان برای کار می‌روند، یا تعداد فارغ‌التحصیلانی که پس از فارغ‌التحصیلی در رشته خود شغل پیدا می‌کنند، از این برای جذب دانشجویان بالقوه بسیار استفاده می‌کنند:

چشم انداز فارغ التحصیلی از مدرسه فیلم ونکوور

منبع: مدرسه فیلم ونکوور

چگونه این داده ها را به دست می آورید؟ با مشتریان خود صحبت کنید.

نظرسنجی‌ها را اجرا کنید، بازخوردهایی را که در تعاملات یک به یک دریافت می‌کنید جمع‌آوری کنید، و از اطلاعاتی که قبلاً از مطالعات موردی فعلی یا منابع دیگر دارید استفاده کنید.

7. آمار و داده ها

چه چیزی برای شما تاثیرگذارتر به نظر می رسد:

A. “ما به صاحبان مشاغل کوچک کمک می کنیم تا سرعت حسابداری را افزایش دهند.”

ب. “ما به بیش از 100000 صاحب کسب و کار کوچک کمک می کنیم 10 ساعت در هفته در حسابداری صرفه جویی کنند.”

ب، درسته؟ درست.

وقتی دومی را می خوانید، فوراً و به طور خودکار چند چیز را فرض می کنید: شرکت باید حداقل تا حدی خوب باشد تا 100 هزار مشتری داشته باشد، آنها به این زودی از کار نخواهند رفت، و اینکه اگر آنها این محصول نیز 10 ساعت در هفته برای شما صرفه جویی می کند.

بهترین بخش این است که شما در حال حاضر این نوع داده ها را دارید. بزرگ یا کوچک، به دست آوردن تعدادی از مشتریانی که به آنها خدمت کرده‌اید، به آسانی کشیدن نرم‌افزار صورت‌حساب (یا درخواست از بیل در حسابداری…) است. در مورد اینکه چند ساعت در مشتریان صرفه جویی می کنید، چند آزمایش داخلی انجام دهید و مدت زمان انجام یک کار را به صورت دستی در مقایسه با محصول یا خدمات خود مقایسه کنید. بوم، این آمار شماست.

 

این پست را در اینستاگرام مشاهده کنید

 

یک پست به اشتراک گذاشته شده توسط FreshBooks (@freshbooks)

8. تاییدیه ها

آیا هیچ دوست مشهوری دارید؟ شوخی اما شاید یک بار یک فرد مشهور در مصاحبه یا در یک پادکست چیزی در مورد محصول شما گفته باشد. استفاده کن!

تأییدیه‌ها توصیه‌های تجاری ارگانیک و بدون پرداخت هستند. نباید با اینفلوئنسر مارکتینگ، که کمپین های پولی هستند، اشتباه گرفت.

فقط مطمئن شوید که برای استفاده از نقل قول و/یا شباهت او در مطالب بازاریابی خود، با شخص تماس بگیرید. بله، آنها ممکن است آنچه را که گفته اند “در ملاء عام” گفته باشند، اما مودبانه است که قبل از استفاده از هر چیزی برای تبلیغ کسب و کار خود بپرسید.

این استراتژی همچنین با محصولات فیزیکی ساده تر است، جایی که می توانید نمونه هایی را برای افراد برجسته در صنعت خود یا حتی افراد مشهور ارسال کنید.

به عنوان مثال، شرکت نظافت پایدار Blueland پس از تایید یک سلبریتی از سوی کیم کارداشیان در فضای مجازی منتشر شد .

9. کمپین های اینفلوئنسر مارکتینگ

قبلاً اشاره کردم که چگونه اکثر مردم فکر می کنند محتوای UGC معتبرتر از کمپین های اینفلوئنسر مارکتینگ است، اما این بدان معنا نیست که شما باید بازاریابی تأثیرگذار را نادیده بگیرید .

اینفلوئنسرها منبع اصلی اثبات اجتماعی شما نخواهند بود. همه می دانند که این یک کمپین تبلیغاتی پولی است، درست است؟ اما کمپین های تاثیرگذار برای کشف برند موثر هستند.

به علاوه، تا زمانی که تأثیرگذارانی که با آنها شریک می‌شوید به دلیل صادق بودن در بررسی‌ها و تأییدات خود شناخته شده باشند، آن‌ها همچنان پتانسیل اثبات اجتماعی زیادی دارند.

مردم در نمایه اینفلوئنسر مورد علاقه‌شان درباره شما اطلاعاتی پیدا می‌کنند و فکر می‌کنند، «هوم، باشه، خیلی خوب به نظر می‌رسد»، بنابراین روی وب‌سایت یا کانال رسانه‌های اجتماعی شما کلیک می‌کنند. در آنجاست که بقیه پازل اثبات اجتماعی با مطالعات موردی، آمار و بله، «احساس واقعی بودن» شما در جای خود قرار می‌گیرد. اکنون شما یک طرفدار برند جدید و احتمالاً یک مشتری بالقوه دارید.

@nikon.eu لارا خورد و هیچ خرده ای نگذاشت. 💅 شات توسط @Lara Jackson #600mmF4 #nikon #nikoncreators #wildlife #wildlifephotography #camera #MuskOx #Dovrefjell 

♬ دانه های برف – کولو کولو

10. حضور در شبکه های اجتماعی

برخی از استراتژیست های بازاریابی ممکن است به شما بگویند که اندازه مهم نیست. بله، مخاطبان شما از شخصیت شما قدردانی می کنند، اما عزیزم، وقتی صحبت از اثبات اجتماعی می شود، اندازه مهم است. #حقیقت سخت

تعداد مناسبی از فالوورهای رسانه های اجتماعی باعث می شود که ظاهری قانونی داشته باشید.

شما به 100000 فالوور یا حتی 10000 فالوور نیاز ندارید و یک پاسخ کاملاً مناسب برای اینکه دقیقاً چه تعداد فالوور لازم است تا “مشروع به نظر برسید” وجود ندارد. مانند بسیاری از چیزها در رسانه های اجتماعی، این یک چیز هیجان انگیز است (چیزی که استراتژیست های بازاریابی نمی خواهند بشنوند).

فقط… شاید منتظر بمانید تا تبلیغات راه اندازی خود را در همه جا پخش کنید تا زمانی که از مرز 10 دنبال کننده عبور کنید، باشه؟

برای افزایش یک حساب جدید یا کانال های فعلی خود به کمک نیاز دارید؟ این فرآیند 5 مرحله ای را دنبال کنید تا استراتژی رسانه های اجتماعی خود را به روز کنید و تماشا کنید که دنبال کنندگان جدید شروع به ورود می کنند:

11. مدرک خرید

می‌دانید وقتی در حال مرور یک صفحه فروش هستید و آن پنجره کوچک ظاهر می‌شود که می‌گوید فلانی در Nowheresville فقط همان چیزی را که می‌بینید خریده است؟ وای چه تصادفی

ممکن است فریبنده به نظر برسد، اما این یادآوری کوچک به طور ناخودآگاه اصل اساسی اثبات اجتماعی را تقویت می‌کند: شخص دیگری فکر می‌کرد ارزش این را دارد که برای آن پول خرج کنیم، و این بدان معناست که به احتمال زیاد من نیز ارزش آن را دارد.

منبع: The Luxe Lens

12. ویژگی های رسانه

شما این را همه جا دیده‌اید: لوگوی شبکه‌های تلویزیونی، مجلات، روزنامه‌ها، یا سایر دارایی‌های رسانه‌ای معتبر در زیر عنوان «ویژه‌شده».

گفتن اینکه شما یا شرکت شما در یک نشریه قابل تشخیص معرفی شده است، به شهرت شما مشروعیت می بخشد. فرض این است که اگر این سازمان‌های رسانه‌ای بزرگ یا معتبر برای پوشش داستان شما وقت گذاشته‌اند، پس ارزش توجه را دارید.

قابلیت Heyday by Hootsuite AI

منبع: Heyday by Hootsuite

13. عضویت و گواهینامه

معمولاً در پاورقی یک وب سایت نشان داده می شود، آرم های گواهینامه سیگنال های اعتماد بزرگی هستند. برخی از موارد رایج رتبه بندی Better Business Bureau یا TrustPilot شما را نشان می دهند.

بسته به الزامات مجوز صنعت شما، تعداد بی‌شماری موارد دیگر نیز ممکن است برای شما اعمال شوند. این موارد می تواند مطابقت با HIPAA یا عضویت شما در یک سازمان استاندارد ملی را نشان دهد.

Stahl’s، یک تامین کننده صنعت چاپ، عضویت های مربوطه خود را به Promotional Product Professionals Canada و Sign Association کانادا به همراه ارائه دهنده پرداخت و مهر امنیتی نشان می دهد.

عضویت تامین کنندگان صنعت چاپ Stahl

منبع: Stahl’s

14. نمادهای امنیتی

امروزه تجارت الکترونیک آنقدر رایج است که به راحتی می توان فرض کرد که همه با کارت های اعتباری آنلاین پرداخت می کنند. اما حقیقت این است که تقلب در پرداخت آنلاین هنوز یک مشکل بزرگ است و تخمین زده می‌شود بین سال‌های 2023 تا 2027 ، 343 میلیارد دلار برای کسب‌وکارها هزینه داشته باشد .

و مردم نگران تبدیل شدن به یکی از قربانیان کلاهبرداری هستند: 59 درصد خریداران در حال حاضر بیشتر از یک سال قبل نگران امنیت پرداخت هستند.

نمایش نمادهای امنیتی به مردم کمک می کند تا با شما احساس راحتی کنند. در صورت انجام هر نوع پرداخت آنلاین، آنها واقعاً ضروری هستند. روش‌های رایج روش‌های پرداختی را نشان می‌دهند که نیازی به ذخیره اطلاعات مشتری ندارند، مانند PayPal، و هر نرم‌افزاری که برای ایمن نگه‌داشتن داده‌های مشتریان استفاده می‌کنید، مانند Verified by Visa یا دیگران.

آیکون های تایید امنیتی ویزا

منبع: Temu

15. ارجاعات دهان به دهان

اگرچه این «چیزی» نیست که بتوانید به وب سایت خود اضافه کنید، تشویق ارجاعات دهان به دهان هنوز بخش مهمی از یک استراتژی بازاریابی مدرن و موفق است. در حالت ایده‌آل، می‌خواهید مردم در مورد برند شما به صورت آنلاین در رسانه‌های اجتماعی و همچنین آفلاین صحبت کنند، در مواردی که به عنوان تاریک اجتماعی شناخته می‌شود: پیام‌های متنی، ایمیل، مکالمات رو در رو و موارد دیگر.

شما نمی توانید همه تبلیغات شفاهی را ردیابی کنید، اما می توانید از Hootsuite Insights برای نظارت بر احساسات برند، نام بردن از شما از میلیون ها منبع آنلاین و کمک به شناسایی فرصت هایی برای متمایز شدن از رقبای خود استفاده کنید.

بینش - برند واچ

استفاده از اثبات اجتماعی برای بازاریابی: 5 روش برتر

1. فعال باشید

به جای اینکه منتظر بمانید تا مشتری چیز خوبی بگوید تا بتوانید از آن استفاده کنید، بیرون بروید و با مشتریان خود صحبت کنید. البته، شما باید تعامل را برای دو طرف سودمند کنید. چرا مشتری شما باید وقت خود را صرف ارائه ساندبایت های بازاریابی به شما کند؟ چه سودی برای آنها دارد؟

مشتریان برتر، وفادارترین یا طولانی ترین مشترکین خود را به یک گروه کانونی VIP دعوت کنید. همه دوست دارند از آنها خواسته شود به یک باشگاه مخفی بپیوندند – واقعاً شکل دیگری از اثبات اجتماعی در عمل.

در ازای مشارکت آنها چیزی ارائه دهید: کارت هدیه، تخفیف محصول، سوآگ رایگان و غیره.

همچنین مطمئن شوید که بازخوردهای مثبت و سازنده را جمع آوری می کنید. شما نمی خواهید مشتریان برتر شما احساس کنند که نگرانی های آنها نادیده گرفته می شود. همه جا برای پیشرفت دارند و بازخورد سازنده آنها باید به همان اندازه یا حتی بیشتر برای شما ارزشمند باشد.

علاوه بر یک گروه VIP، می‌توانید در دریافت گواهی اجتماعی فعال باشید:

  • به اشتراک گذاری و استفاده مجدد از نظرات رسانه های اجتماعی به عنوان گواهی.
  • به اشتراک گذاری محتوای UGC از مشتریان خود.
  • اجرای مسابقه ای که افراد برای شرکت در آن باید نظر خود را بگذارند.
  • پاسخ دادن به همه نظرات و DM ها، حتی نظرات منفی، برای تثبیت شهرت خود به عنوان برندی که به همه مشتریان شما اهمیت می دهد.

2. نتایج خود را اندازه گیری کنید

اگر آن را اندازه نگیرید، چگونه می توانید بدانید چه چیزی کار می کند؟ قبلاً این عبارت را شنیده‌اید، و می‌دانید که درست است، بنابراین اگر هنوز تحلیل‌ها یا اهداف کلیدی را دنبال نمی‌کنید، چرا که نه؟!

تجزیه و تحلیل می تواند آسان باشد. Hootsuite Analytics عملکرد تمام کانال های اجتماعی شما را در یک مکان ردیابی می کند. از گزارش‌های داخلی ما استفاده کنید، یا گزارش‌های خود را ایجاد کنید، تا تنها با چند کلیک هر چیزی را که نیاز دارید پیدا کنید – از نمای چشم پرنده گرفته تا مشخصات تک کانال.

تجزیه و تحلیل - گزارش آگاهی از برند

آزمایش 30 روزه رایگان را شروع کنید

در مورد اینکه چه چیزی را باید ردیابی کنید و چند وقت یکبار، این را تماشا کنید تا کل فرآیند گزارش تحلیلی ما را کپی کنید و همه چیزهایی را که برای تبدیل یک دسته از داده‌ها به بینش واقعی و قدرتمند نیاز دارید، بیاموزید.

3. با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید

اثبات اجتماعی تنها به لاف زدن نیست، و همچنین رسانه های اجتماعی نیز اینگونه نیستند. به رسمیت شناختن برند و وفاداری ماندگار از ایجاد روابط با مخاطبان شما ناشی می شود. این بدان معنا نیست که شما باید BFF جدید آنها باشید، اما تمرکز خود را روی اتصال بیشتر از تبدیل کردن بگذارید.

ارتباط چیزی است که باعث می‌شود مردم بخواهند در مورد شما صحبت کنند – در رسانه‌های اجتماعی، با دوستان و خانواده، و در هر جای دیگری که دارای مدرک اجتماعی است.

یک راه آسان برای اتصال بیشتر؟ با Hootsuite Streams نام‌های اجتماعی را ردیابی کنید و مستقیماً از داشبورد Hootsuite خود به پست‌ها پاسخ دهید، محتوا را به اشتراک بگذارید و میزان تعامل را اندازه‌گیری کنید.

جریان‌ها - ذکرها، توییت‌ها، توییت‌های زمان‌بندی‌شده

مجانی امتحان کنید

4. اثبات اجتماعی را تغییر دهید

نکته داغ: نیازی به ایجاد یک پست در رسانه اجتماعی ندارید که نمادهای پرداخت و/یا امنیتی را از فوتر وب سایت خود نشان دهد. خیلی هیجان انگیز نیست و در آنجا مورد نیاز نیست.

اما گواهینامه ها؟ نظرات پنج ستاره؟ برنده جایزه؟ گچ که در سراسر اجتماعی است.

در مورد نحوه بازنویسی محتوا برای متناسب با هر پلتفرم گیر کرده اید؟ آیا می خواهید دوباره اخبار قدیمی را تازه کنید؟ به OwlyWriter AI اجازه دهید تا 16 ساعت در ماه در شما صرفه جویی کند:

5. کیفیت بهتر از کمیت است

این قانون برای بیشتر چیزها صادق است و اثبات اجتماعی نیز از این قاعده مستثنی نیست. روی ساختن کتابخانه ای با قوی ترین مدرک اجتماعی که می توانید تمرکز کنید. سازمان‌های بزرگ و معتبر را برای پوشش رسانه‌ای به جای دعا کردن به هر مخاطب روابط عمومی در جهان محاکمه کنید.

به جای ده نقد متوسط ​​و یک جمله ای، یک بررسی شگفت انگیز، دقیق، و هیجان انگیز مشتری را به عنوان یک تبلیغ تبلیغ کنید. شما ایده را دریافت می کنید.

شما می توانید بدون هیچ گونه توصیفات یا پوشش رسانه ای فانتزی، از اثبات اجتماعی در بازاریابی خود استفاده کنید. با افزودن آیکون های امنیتی و بازشوهای اثبات خرید به وب سایت خود شروع کنید. سعی کنید با چند اینفلوئنسر یا متخصص صنعت کار کنید. از مشتریان نظر بخواهید، یا مسابقه ای برگزار کنید تا یک دسته را دریافت کنید. به زودی، شروع به دریافت گواهی اجتماعی برای کار خواهید کرد.

سوالات متداول در مورد اثبات اجتماعی

مصداق اثبات اجتماعی چیست؟

نمونه‌های اثبات اجتماعی شامل نظرات مشتریان، پوشش رسانه‌ای، کمپین‌های بازاریابی تأثیرگذار، محتوای UGC و موارد دیگر است.

انواع متداول اثبات اجتماعی چیست؟

نمونه‌های رایج اثبات اجتماعی عبارتند از نظرات رسانه‌های اجتماعی، گواهینامه‌ها، نمادهای اعتماد پرداخت و امنیت، بازشوهای اثبات خرید در وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک، محتوای UGC و موارد دیگر.

مصداق اثبات اجتماعی در روانشناسی چیست؟

اثبات اجتماعی در بازاریابی مبتنی بر این اصل روان‌شناختی است که وقتی در یک محیط جدید، افراد ناخودآگاه ابتدا رفتار دیگران را مشاهده می‌کنند تا رفتار خود را با آن سازگار کنند.

به آخرین باری فکر کنید که به مهمانی رفتید که در آن افراد زیادی را نمی شناختید. وارد می‌شوید، به اطراف نگاه می‌کنید، فضای کلی را درک می‌کنید، و بسته به مهمانی، لحن مکالمه‌تان را رسمی‌تر یا غیررسمی‌تر تنظیم می‌کنید.

برنامه ریزی، برنامه ریزی و مدیریت تمام حساب های رسانه های اجتماعی خود از یک داشبورد کاربر پسند با Hootsuite. مخاطبان خود را بسازید و درگیر کنید و ROI و بردها را در همان مکان به رئیس خود گزارش دهید. همه این کارها را بهتر با Hootsuite انجام دهید. امروز آن را رایگان امتحان کنید.