28 مرداد 1402

ابزارهای جدید هیجان انگیز برای طراحان، ژوئن 2022

اتوماسیون موضوع مجموعه این ماه از ابزارهای جدید هیجان انگیز برای طراحان و توسعه دهندگان است. ابزارهایی برای بهتر کردن تصاویر، ابزارهایی برای ایجاد تصاویر و ابزارهایی برای کارآمدتر کردن گردش کار شما وجود دارد. به علاوه، مجموعه کاملی از ابزارها که فقط سرگرم کننده هستند.

در اینجا چیزی است که برای طراحان این ماه جدید است…

خط طراحی

designstripe به شما امکان می دهد تصاویر زیبایی بدون مهارت طراحی ایجاد کنید. عناصر مختلف را در جای خود بکشید و رها کنید، سپس آنها را برای برند خود سفارشی کنید.

DesignMaestro

DesignMaestro یک برنامه افزودنی صفحه کلید رایگان است که به شما امکان می دهد کارهایی را که روزانه تکرار می کنید خودکار کنید. یک ماکرو با یک میانبر صفحه کلید تنظیم کنید و برای انجام عمل روی میانبر ضربه بزنید.

شبح 5 . 0

Ghost یکی از بهترین پلتفرم های وبلاگ نویسی شخصی در سراسر جهان است و نسخه 5  آن را با کدهای سفارشی، پشتیبانی از ویدیو و ارتقاء عملکرد بهبود می بخشد.

بله

Yep یک موتور جستجوی جدید از سازندگان Ahrefs است. Yep که از ابتدا ساخته شده است، 90 درصد از درآمد تبلیغات خود را به سازندگان محتوا خواهد داد.

راهنمای میدانی CTO

راهنمای حوزه CTO یک کتاب الکترونیکی رایگان برای هر کسی است که به تازگی به سمت افسر فناوری ارتقا یافته یا به دنبال نقش رهبری در فناوری است. این یک راهنمای ساده برای استفاده حداکثری از 90  روز اول کار است.

رنگ هنری ASCII

ASCII Art Paint یک برنامه وب رایگان و منبع باز برای ایجاد تصاویر متشکل از کاراکترهای متنی و هیروگلیف است. این یک راه عالی برای افزودن تصاویر به فرمت های متنی است.

اثر

با استفاده از Effekt که ترکیبی بین ویرایشگر تصویر و اسباب‌بازی بصری است، هنر کاغذدیواری سرگرم‌کننده خود را با وضوح حداکثر 8 کیلوبایت بسازید.

انیماتیس

Animatiss مجموعه ای فوق العاده از انیمیشن های CSS است که می توانید به صورت رایگان از آن استفاده کنید. سرعت انیمیشن را تنظیم کنید، پیش نمایش آن را مشاهده کنید، سپس کد را کپی کرده و در پروژه خود جایگذاری کنید.

اسکیف

Skiff Mail یک برنامه ایمیل است که دارای رمزگذاری انتها به انتها است. این بدان معناست که ایمیل شما خصوصی و ایمن باقی می ماند، بنابراین می توانید در مورد موضوعات حساس صحبت کنید.

ابزارهای سوپر طراح

Super Designer مجموعه ای از ابزارهای طراحی برای انجام کارهای ساده است. یک مولد پس‌زمینه، یک مولد الگو، یک مولد حباب، و موارد دیگر وجود دارد – استفاده از همه آنها رایگان است.

رابط کاربری وب

Web UI مجموعه ای از کیت ها و قالب های UI برای Figma و Adobe XD است . اکثر طرح ها برای دانلود و استفاده برای پروژه ها رایگان هستند و برخی نیاز به پرداخت دارند.

پاک کننده پس زمینه آنلاین رایگان

از این پاک کننده پس‌زمینه آنلاین رایگان برای حذف سریع و آسان پس‌زمینه عکس‌ها استفاده کنید، و به شما اجازه می‌دهد که پیش‌زمینه را روی رنگ‌های مسطح، شیب‌ها یا حتی پس‌زمینه‌های مختلف بچسبانید.

 نمادهای رابط کاربری بدون عنوان

Untitled UI Icons مجموعه ای از نمادهای تمیز، سازگار و خنثی است که برای Figma در Figma ساخته شده است. در مجموع 3500 آیکون وجود دارد سبک خط برای دانلود رایگان است.

سیستم عامل

با این مجموعه آیکون و کاغذدیواری قدیمی، مک یا آیفون خود را به مکینتاش قدیمی تبدیل کنید و خود را به سال 1984 برگردانید . سیستم عامل یک دانلود پریمیوم است.

Shrink.media

Shrink.media یک برنامه رایگان برای وب، iOS و اندروید است که به شما امکان می دهد اندازه و ابعاد فایل تصویری خود را کاهش دهید تا اثر آن کاهش یابد.

آواتارهای 3 بعدی

این کتابخانه بزرگ از آواتارهای سه بعدی برای هر پروژه ای که به تصاویر کارکنان نیاز دارد عالی است. قومیت‌ها، لباس‌ها، حالات صورت و لوازم جانبی متفاوتی وجود دارد، بنابراین هیچ‌وقت از گزینه‌هایتان خالی نمی‌شوید.

نمد

Felt یک نقشه‌ساز مدرن برای وب است که به شما کنترل بیشتر، گزینه‌های طراحی بیشتر و اشتراک‌گذاری آسان‌تر از نقشه‌های گوگل می‌دهد.

SureScan

SureScan یک برنامه مفید است که شرایط و ضوابط مشکوک را از طرف شما جستجو می کند، بنابراین می توانید وقت خود را صرف انجام کاری کمتر خسته کننده کنید.

اصلاحات

Reform یک فرم ساز بدون کد است که می توانید از آن برای ایجاد فرم های تمیز و مارک دار برای کسب و کار خود بدون هیچ گونه مهارت طراحی یا کد استفاده کنید.

ریخته گری کپی

کشف کنید که بهترین مارک‌ها چگونه پیام‌های خود را در طول زمان تکامل می‌دهند با Copy Foundry ، یک کتابخانه موقعیت‌یابی نام تجاری، و کتابخانه کپی‌نویسی برای کمک به برجسته شدن محصولات شما.

پدی مک دانل

Paddi MacDonnell یک طراح و کارآفرین از ایرلند شمالی است، او را در توییتر دنبال کنید .