24 آبان 1402

ابزار جدید “Generative Expand” Adobe به کاربران اجازه می دهد تصاویر را با محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی گسترش دهند.

Adobe از زمان راه اندازی آن در مارس 2023، به طور متناوب Firefly را با ویژگی های جدید هوش مصنوعی به روز کرده است . برنامه هوش مصنوعی در ابتدا بر تولید تصویر در تلاش برای رقابت با رقبایی مانند DALL ·E 2 OpenAI متمرکز بود . در ماه مه، این ابزار گسترش یافت و Generative Fill و رنگ‌آمیزی مجدد برداری را به مجموعه قابلیت‌های هوش مصنوعی خود اضافه کرد .

اکنون ادوبی از آخرین به روز رسانی مفید هوش مصنوعی خود رونمایی کرده است . Generative Expand یک است​” گردش کار بدون اصطکاک جدید که به گسترش تصاویر فراتر از محدوده اصلی آنها اختصاص داده شده است. این ابزار به کاربران اجازه می دهد تا ابعاد تصویر خود را به طور یکپارچه گسترش دهند. اندازه بوم جدید به طور خودکار با محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی پر می شود که با تصویر موجود ترکیب می شود.

برای شروع کار با این ویژگی، طراحان فقط باید آن را انتخاب کنندابزار ‘ برش’ و گسترش ابعاد تصویر آنها. کاربران همچنین می توانند یک درخواست اختیاری برای نشان دادن محتوایی که می خواهند مولد هوش مصنوعی فضا را با آن پر کند ایجاد کنند.

کاربران می توانند برای نشان دادن محتوای مورد نظر خود، دستورهایی را به طرح های خود اضافه کنند. اعتبار: Adobe

هنگامی که کاربر از ابعاد راضی است، به سادگی کلیک می کند تولید’. ابزار هوش مصنوعی به طور خودکار فضا را با محتوا پر می کند و تصویر را بدون کاهش وضوح گسترش می دهد.

Generative Expand به طور خودکار محتوا تولید می کند تا بوم جدید را پر کند. اعتبار: Adobe

Generative Expand یک ابزار برجسته است. این به طراحان اجازه می دهد تا تصاویر جدید و سفارشی را در زمان بسیار کمتری ایجاد کنند. حتی به کاربران این امکان را می‌دهد تا تصاویر را بدون کاهش کیفیت بچرخانند و گسترش دهند.

Firefly در نیمه دوم سال 2023 به فتوشاپ ادغام خواهد شد . اما، اگر می‌خواهید قابلیت‌های هوش مصنوعی را آزمایش کنید ، می‌توانید این ابزارها را امروز به عنوان بخشی از فتوشاپ بتا امتحان کنید . اگر هنوز بخشی از نسخه بتا نیستید، می‌توانید درباره سؤالات متداول Adobe اطلاعات بیشتری کسب کنید .

رابرت ریو

رابرت یک متخصص بازاریابی باتجربه با تجربه گسترده در کار با برندها برای اصلاح برنامه های بازاریابی، کمپین های SEO و استراتژی های بازاریابی محتوا است. رابرت، نویسنده ای متعهد و با نگاهی دقیق به آخرین پیشرفت ها، در تولید محتوا در تمام زمینه های فنی و بازاریابی تخصص دارد.