24 آبان 1402

برانیشن مجموعه‌ای از پالت‌های رنگ برندینگ دستی را برای طراحان راه‌اندازی می‌کند

انتخاب پالت رنگ مناسب برای مشتری می تواند کار دشواری باشد. طراحان نیاز به درک کاملی از تئوری رنگ دارند تا اطمینان حاصل کنند که ترکیبی را انتخاب می کنند که برای مصرف کنندگان جذاب باشد. آنها همچنین باید شخصیت، ارزش ها و اهداف یک برند را در نظر بگیرند. در کل، کار چالش برانگیزی است.

برای کمک به طراحان، Branition مجموعه‌ای از پالت‌های رنگی را که به صورت دستی طراحی شده برای لوگوها و برندسازی طراحی شده منتشر کرده است. کاربران می توانند از بین بیش از 290 ترکیب در سبک های مختلف، از تک رنگ و زیبا گرفته تا روشن و بازیگوش را انتخاب کنند.

کاربران می توانند از بین 290 + ترکیب رنگ در سبک های مختلف انتخاب کنند. اعتبار: Branition

Branition به شما امکان می دهد پالت ها را بر اساس تعداد رنگ های مورد نیاز، سبک مورد نظر و رنگ های اصلی که می خواهید طراحی خود را بر اساس آنها انجام دهید فیلتر کنید. می‌توانید ترکیب‌های مختلف را پیش‌نمایش کنید تا ببینید در عمل چگونه به نظر می‌رسند. سپس، هنگامی که در مورد پالت خود تصمیم گرفتید، می توانید ماوس را روی رنگ های انتخابی خود نگه دارید تا کدهای هگز قابل کپی را نشان دهید.

این یک منبع عالی است و ما مطمئن هستیم که بسیاری از طراحان در آینده به آن مراجعه خواهند کرد. حتی برای کسانی از ما که درک قوی از تئوری رنگ داریم، داشتن یک راهنمای بصری برای الهام گرفتن در طول یک بلوک خلاق هرگز چیز بدی نیست. می‌توانید مجموعه کامل پالت‌های رنگی را در اینجا مرور کنید .

رابرت ریو

رابرت یک متخصص بازاریابی باتجربه با تجربه گسترده در کار با برندها برای اصلاح برنامه های بازاریابی، کمپین های SEO و استراتژی های بازاریابی محتوا است. رابرت، نویسنده ای متعهد و با نگاهی دقیق به آخرین پیشرفت ها، در تولید محتوا در تمام زمینه های فنی و بازاریابی تخصص دارد.