23 شهریور 1402

اپل در حال راه اندازی آزمایشگاه های کدنویسی یک روزه است تا به توسعه دهندگان اجازه دهد برنامه های خود را در Apple Vision Pro آزمایش کنند.

اپل Vision Pro ، هدست واقعیت ترکیبی آینده خود را در ژوئن 2023 معرفی کرد . از آن زمان به بعد، بحث های زیادی در میان جامعه توسعه ایجاد شده است.

یکی از نگرانی‌های اصلی بسیاری از توسعه‌دهندگان در چند ماه گذشته این است که چگونه برنامه‌های آنها به VisionOS، سیستم عامل جدید اپل که به‌طور خاص برای Vision Pro طراحی شده است، ترجمه می‌شوند.

در تلاشی برای کاهش نگرانی‌ها، اپل اکنون به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا در آزمایشگاه‌های یک روزه شرکت کنند تا نحوه اجرای برنامه‌هایشان در سیستم‌عامل جدید را تجربه کنند . جلسات خودگردان در طول ماه آگوست در کوپرتینو، لندن، مونیخ، توکیو و سنگاپور برگزار خواهد شد.

اپل ایمیل هایی را برای توسعه دهندگان خاص ارسال کرد و آنها را مستقیماً به رویدادها دعوت کرد. سایرین باید قبل از حضور در برنامه درخواست خود را ارسال کنند. همه متقاضیان باید 18 سال یا بیشتر داشته باشند و یک برنامه iOS، برنامه iPadOS یا برنامه فعال visionOS در حال توسعه داشته باشند.

اپل مطمئناً تمام اقدامات لازم را انجام می دهد تا اطمینان حاصل شود که Vision Pro به راحتی راه اندازی می شود. اما آیا هدست واقعیت مختلط واقعاً با این تبلیغات مقابله خواهد کرد؟ گفتنش سخته برخی معتقدند اپل بار دیگر قرار است دنیای فناوری را متحول کند. برخی دیگر فکر می کنند راه اندازی یک هدست واقعیت ترکیبی گامی در جهت اشتباه است.

آیفون ها، ایرپادها و آیپدها کوچک، کاربردی و حمل آسان هستند. آنها به زندگی روزمره ما تبدیل شده اند. بسیاری پیشنهاد می کنند که یک هدست دست و پا گیر به سادگی به عنوان یک کالای جدید عمل می کند – نوعی که به عنوان هدیه می گیرید، چند بار استفاده می کنید و سپس برای بخش بهتری از یک دهه در یک کمد نگهداری می کنید.

حقیقت را بگوییم، اپل همیشه راهی برای شگفت‌زده کردن ما با فناوری برجسته‌اش پیدا کرده است. اما برای 3500 دلار ، Vision Pro باید چیزی بیش از یک تکه فناوری عالی باشد. باید انقلابی باشد.

اعتبار: اپل

رابرت ریو

رابرت یک متخصص بازاریابی باتجربه با تجربه گسترده در کار با برندها برای اصلاح برنامه های بازاریابی، کمپین های SEO و استراتژی های بازاریابی محتوا است. رابرت، نویسنده ای متعهد و با نگاهی دقیق به آخرین پیشرفت ها، در تولید محتوا در تمام زمینه های فنی و بازاریابی تخصص دارد.