23 شهریور 1402

تبلیغات خلاقانه تعمیر تلفن Amac، جامعه طراحی را شگفت زده می کند

ما اغلب در مورد طراحی تبلیغات خیابانی در WebDesignerDepot گزارش نمی‌دهیم، اما وقتی این کار را انجام می‌دهیم، می‌توانید مطمئن باشید که این یک طرح مبتکرانه است.

این تبلیغ خلاقانه خیابانی هلندی (تصویر بالا) هفته گذشته به بالای صفحه r/​DesignPorn Reddit رسید و چندین کاربر تیم بازاریابی Amac را به خاطر نبوغ خود تحسین کردند.

در یک نگاه، بیلبورد – که به معنای ​آیفون شکسته است؟ اجازه دهید ما آن را به سرعت رفع کنیم. این به تنهایی بازاریابی مناسبی است، به خصوص برای شرکتی که محصولات اپل را تعمیر و فروش می کند.

با این حال، بررسی دقیق‌تر نشان می‌دهد که شکاف‌های صفحه در واقع نقشه‌ای از منطقه محلی را به تصویر می‌کشد – به طور دقیق، شهر ماستریخت، هلند. اشاره گر سمت چپ آگهی نشان دهنده محل فروشگاه است. به طور خلاصه، اگر می خواهید صفحه نمایش شکسته خود را تعمیر کنید، از Amac در این مکان دیدن کنید. حالا، این هوشمندانه است.

البته، همه متقاعد نشده اند که این طرح موفق است. یکی از کاربران اظهار داشت که ​” بیشتر مردم متوجه نمی شوند که این یک نقشه است”. در حالی که این ممکن است برای مخاطبان بین المللی صادق باشد، در نظر داشته باشید که این تبلیغ به طور خاص برای افراد محلی است. یکی از Redditor به سرعت پاسخ داد که آنها در این منطقه زندگی می کنند و به دلیل طرح مشخص شهر می توانند بلافاصله نقشه را تشخیص دهند.

مانند بسیاری از بزرگترین تبلیغات دیجیتال، طراحی Amac بسیار موفق است زیرا حاوی چندین پیام است. صفحه نمایش شکسته مشکل را ایجاد می کند. مطمئناً توجه هر رهگذری را که به گوشی خود آسیب رسانده است جلب خواهد کرد. نقشه راه حل را نشان می دهد – برای تعمیر به Amac مراجعه کنید. آن چیزی که می تواند یک طرح نسبتاً عمومی باشد را به یک تبلیغ مبتکرانه تبدیل می کند.

رابرت ریو

رابرت یک متخصص بازاریابی باتجربه با تجربه گسترده در کار با برندها برای اصلاح برنامه های بازاریابی، کمپین های SEO و استراتژی های بازاریابی محتوا است. رابرت، نویسنده ای متعهد و با نگاهی دقیق به آخرین پیشرفت ها، در تولید محتوا در تمام زمینه های فنی و بازاریابی تخصص دارد.