13 شهریور 1402

جمعیت شناسی لینکدین 2023 که استراتژی شما را شکل می دهد

خواه در تلاش برای جذب مشتریان جدید، جذب استعدادهای برتر، یا ایجاد آگاهی از برند خود هستید، لینکدین مکانی برای بازاریابان B2B است. بیش از 950 میلیون کسب و کار از لینکدین استفاده می کنند که آن را به بزرگترین شبکه اجتماعی حرفه ای در جهان تبدیل می کند.

جمعیت هدف شما چگونه از لینکدین استفاده می کند؟ چگونه باید محتوای خود را برای یافتن افراد مناسب تنظیم کنید؟ آیا مخاطبان هدف شما حتی در لینکدین هستند؟

پاسخ به این سوالات و موارد دیگر در زیر، به علاوه تمام جدیدترین آمار جمعیتی لینکدین که باید برای استراتژی بازاریابی لینکدین 2023 خود بدانید.

 

پاداش: دانلود راهنمای رایگان که نشان می دهد 11 تاکتیک تیم رسانه اجتماعی Hootsuite برای افزایش مخاطبان لینکدین خود از 0 به 278000 دنبال کننده استفاده می کند.

جمعیت سنی لینکدین

60 درصد از کاربران لینکدین بین 25 تا 34 سال سن دارند

هزاره ها اکثریت پایگاه کاربران لینکدین را در سراسر جهان تشکیل می دهند، گروه سنی 18 تا 24 سال با 21.7 درصد در رتبه دوم و افراد 35 تا 54 سال با 15.4 درصد در رتبه سوم قرار دارند. تنها 2.9 درصد از افراد بالای 55 سال از لینکدین استفاده می کنند.

جمعیت سنی کاربران لینکدین

منبع: Statista

تبلیغات لینکدین به 15.3 درصد از جمعیت بالای 18 سال جهان می رسد

این حدود 857 میلیون کاربر لینکدین یا کمتر از 1/6 تمام افراد بالای 18 سال در سراسر جهان است. به علاوه، دسترسی تبلیغات لینکدین در حال افزایش است: 8.4 درصد در سال 2022 در مقایسه با 2021 افزایش یافته است.

نمای کلی مخاطبان تبلیغات لینکدین

منبع: گزارش Hootsuite Digital Trends 2022

40 درصد از افراد 30 تا 49 ساله اخبار را در لینکدین می خوانند

این تقریباً رتبه اول را با Reddit (41٪) به عنوان محبوب ترین پلت فرم رسانه های اجتماعی برای دسترسی به محتوای خبری برای افراد 30 تا 49 ساله دارد.

در حالی که لینکدین در رتبه نخست اخبار برای Gen Z نیست، لینکدین بالاتر از فیس بوک و تقریباً به اندازه یوتیوب قرار دارد.

مشخصات دموگرافیک و شناسایی احزاب مصرف کنندگان معمولی اخبار رسانه های اجتماعی در ایالات متحده

منبع: Pew Research

کاربران 16 تا 64 ساله لینکدین بیشتر از سایر کاربران رسانه های اجتماعی از Reddit و Facebook استفاده می کنند.

25.3 درصد از کاربران لینکدین نیز در Reddit هستند و 87.6 درصد نیز از فیس بوک استفاده می کنند که بالاترین درصد کاربران در سایر پلتفرم های اجتماعی است.

اعضای لینکدین همچنین به احتمال زیاد از اینستاگرام (82.6٪)، یوتیوب (75.5٪) و TikTok (50.6٪) استفاده می کنند.

مخاطبان پلت فرم رسانه های اجتماعی همپوشانی دارند

منبع: گزارش Hootsuite Digital Trends 2022

جمعیت شناسی جنسیتی لینکدین

57.2 درصد از کاربران لینکدین خود را مرد می دانند

گزینه‌های این نظرسنجی محدود به افرادی بود که به عنوان مرد یا زن معرفی می‌شدند، بنابراین 42.8 درصد باقی‌مانده گفتند که به عنوان زن معرفی می‌شوند. امیدواریم نظرسنجی‌های آتی شامل داده‌هایی در مورد کاربران همه هویت‌های جنسیتی باشد.

جمعیت شناسی جنسیتی لینکدین

منبع: Statista

تبلیغات لینکدین به یک سوم مردان 25 تا 34 ساله می رسد

میزان دسترسی به تبلیغات بر اساس جنسیت تقریباً یکنواخت است به جز رده سنی 25 تا 34 سال، که در آن تبلیغات لینکدین به طور قابل توجهی بیشتر از مردان در مقایسه با زنان با 33.1٪ در مقابل 24.4٪ مشاهده می شود.

منبع نظرسنجی برای این داده‌ها فقط گزینه‌هایی را برای جنسیت «مونث» یا «مرد» ارائه می‌کند، بنابراین در نمایندگی همه افراد در لینکدین محدود است، اگرچه اگر این محدوده سنی بخشی از مخاطبان هدف شما باشد، باید به خاطر داشته باشید.

پروفایل مخاطبان تبلیغاتی لینکدین

منبع: گزارش Hootsuite Digital Trends 2022

1.6 درصد از کاربران لینکدین احتمالاً تراجنسیتی یا غیر باینری هستند

در حالی که این آمار مختص لینکدین نیست، احتمالا نشان دهنده افرادی در لینکدین نیز هست – حداقل آمریکایی ها در لینکدین. یک نظرسنجی Pew Research تخمین می زند که به طور متوسط ​​حدود 1.6٪ از بزرگسالان ایالات متحده تراجنسیتی یا غیر دودویی هستند، اگرچه 5.1٪ از افراد 18 تا 29 ساله خود را چنین توصیف می کنند.

در ایالات متحده، افراد جوان به احتمال زیاد ترنسجندر یا غیر دودویی هستند

منبع: Pew Research

جمعیت شناسی درآمد لینکدین

80 درصد از کاربران لینکدین تصمیمات تجاری را هدایت می کنند

دلیلی وجود دارد که بسیاری از بازاریابان B2B از LinkedIn استفاده می کنند. کجا دیگر می توانید با تلاش های بازاریابی محتوای ارگانیک خود به چنین درصد بالایی از تصمیم گیرندگان یا تأثیرگذاران تصمیم برسید؟ یا اطمینان دارید که تبلیغات پولی شما به چه کسانی می رسد؟ (هیچ جایی.)

53 درصد از کاربران لینکدین ایالات متحده درآمد بالایی دارند

در جدیدترین داده های موجود، یک نظرسنجی نشان داد که بیش از نیمی (53٪) از کاربران لینکدین مستقر در ایالات متحده درآمد بالایی در سال 2022 به دست آوردند، در حالی که 29٪ در رده درآمد متوسط ​​و 17٪ در دسته کم درآمد قرار داشتند.

توزیع درآمد در لینکدین

منبع: Statista

اما «بالا، متوسط ​​و پایین» واقعاً به چه محدوده‌های درآمدی ترجمه می‌شود؟ این مطالعه نمی گوید، اما یک گزارش عمیق از Pew Research در سال 2021 نتایج مشابهی را نشان داد.

این مطالعه نشان داد که 50 درصد از کاربران لینکدین ایالات متحده بیش از 75000 دلار، 21 درصد هر کدام بین 50000 تا 74999 دلار و 30000 تا 49999 دلار و 12 درصد کمتر از 30000 دلار در سال درآمد داشتند.

استفاده از پلتفرم‌های آنلاین، برنامه‌ها براساس گروه جمعیتی متفاوت است

منبع: Pew Research

قدرت خرید کاربران لینکدین دو برابر بیشتر از میانگین مخاطبان آنلاین است

شاید مطابق با آمار محدوده درآمد بالا، مخاطبان لینکدین تقریباً دو برابر بیشتر از مخاطبان دیگر قدرت خرید دارند. این همچنین با مخاطبان متمرکز بر B2B پلتفرم هماهنگ است.

چگونه به این اسپندی استیوها می رسید؟ با دانستن اینکه بهترین زمان برای ارسال پست در لینکدین چه زمانی است… که Hootsuite به شما می گوید، منحصر به فرد برای مخاطبان خاص، صنعت و نتایج تجزیه و تحلیل شما. به‌علاوه، محتوای خود را به‌طور خودکار برنامه‌ریزی کنید تا در بهترین زمان‌هایتان با یک کلیک منتشر شود.

بهترین زمان برای انتشار - لینکدین Heatmap

مجانی امتحان کنید

98 درصد از کاربران لینکدین دارای تحصیلات پس از دبیرستان هستند

با توجه به اینکه لینکدین یک پلتفرم متمرکز بر کار است، چندان تعجب آور نیست. این آمار با 33٪ از کاربران دارای مدرک لیسانس یا معادل آن چهار ساله، 23٪ دارای مدرک کارشناسی ارشد یا معادل آن، و 20٪ دارای یک “تحصیلات بیشتر” نامشخص هستند. تنها 2 درصد از کاربران گزارش می دهند که تحصیلات خود را پس از دبیرستان به پایان می رسانند.

دارندگان تحصیلات تکمیلی لینکدین 98٪

منبع: Statista

جمعیت شناسی مکان لینکدین

200 میلیون آمریکایی از لینکدین استفاده می کنند

در حالی که مردم ایالات متحده بزرگترین بخش کاربر را بر اساس مکان تشکیل می دهند، لینکدین هنوز در سراسر جهان حضور قدرتمندی دارد.

78 درصد از کاربران لینکدین در خارج از ایالات متحده زندگی می کنند

در حالی که بزرگترین گروه کاربر در ایالات متحده زندگی می کنند، گروه های بزرگ بعدی کشور هند (99 میلیون)، چین (60 میلیون) و برزیل (59 میلیون) هستند.

توزیع کاربران لینکدین بر اساس کشور

منبع: Statista

69 درصد از کاربران لینکدین ایالات متحده روزانه فعال هستند

این حدود 138 میلیون عضو در ایالات متحده است و 15 درصد دیگر نیز گفته اند که چندین بار در هفته از LinkedIn استفاده می کنند، در مجموع 84 درصد از کل کاربران در ایالات متحده روزانه یا نیمه روزانه از LinkedIn استفاده می کنند.

کاربران لینکدین دارندگان تحصیلات پس از متوسطه 98 درصد

منبع: Statista

30 درصد از ترافیک وب دسکتاپ لینکدین از کاربران آمریکایی می آید

برای مقایسه، بالاترین کشور ارجاع دهنده بعدی هند با 7.19 درصد است. باید همه آن کاربران روزانه آمریکایی باشند.

ترافیک وب دسکتاپ لینکدین آمریکایی

منبع: Statista

مردم در بیش از 200 کشور و منطقه از لینکدین استفاده می کنند

این قابل توجه است زیرا سازمان ملل متحد در حال حاضر تنها 193 کشور را به عنوان عضو به رسمیت می شناسد. تقریباً 70 قلمرو دیگر وابسته یا مورد مناقشه در جهان وجود دارد که توسط سازمان ملل به رسمیت شناخته نشده اند.

به طور خلاصه: مردم در همه جا از LinkedIn استفاده می کنند.

لینکدین شانزدهمین وب سایت محبوب جهان است

و هفدهمین محبوب ترین در جهان. همچنین تنها دو نقطه از TikTok در رتبه 14 فاصله دارد.

استخدام لینکدین و بینش شغلی

61 میلیون نفر هر هفته در لینکدین به دنبال شغل می گردند

لینکدین یکی از بهترین نقاط برای استخدام است. لینکدین همچنین گزارش می دهد که در هر دقیقه 8 نفر از این پلتفرم استخدام می شوند.

زنان 16 درصد کمتر برای شغل درخواست می دهند

اما همچنین، 16٪ بیشتر احتمال دارد برای مشاغلی که درخواست می کنند استخدام شوند.

لیست مشاغل قراردادی در لینکدین نسبت به سال گذشته 26 درصد رشد داشته است

در همان دوره زمانی، فهرست مشاغل تمام وقت تنها 6 درصد رشد داشته است.

اثرات ماندگار این بیماری همه گیر بر ترتیبات کار از راه دور همراه با اقتصاد جهانی باعث شده است که شرکت های بیشتری در مقایسه با کارگران دائمی و تمام وقت به دنبال کارگران قراردادی باشند.

Gen X بالاترین نرخ تحرک داخلی را دارد

36 درصد از Gen Xers در سال 2022 موقعیت جدیدی را در کارفرمای فعلی خود گرفتند، در مقایسه با 31 درصد از Millennials و 27 درصد از Gen Zers.

در حالی که این بسیار نزدیک است، به دلیل اینکه بسیاری از افراد برای بازنشستگی ترک می‌کنند، به احتمال زیاد داده‌های مربوط به بیبی بومرها تغییر کرده است. صرف نظر از این، نشان می دهد که فرصت های استخدام داخلی زیادی برای همه وجود دارد.

نسل X بالاترین نرخ تحرک داخلی را تجربه می کند

منبع: LinkedIn Global Talent Trends

Gen Z برای فرصت های پیشرفت 47 درصد بیشتر از Gen X ارزش قائل است

وقتی صحبت از استخدام به میان می‌آید، Gen Z به ترتیب 47 و 45 درصد بیشتر از Gen X، پیشرفت شغلی و توسعه مهارت‌ها را در اولویت قرار می‌دهد.

75 درصد از کارگران LGBTQ+ می‌خواهند در جایی کار کنند که با داشتن خود کامل احساس راحتی کنند

در حالی که این آمار گرایش جنسی و هویت جنسیتی را از هم جدا نمی کند، اما هنوز به وضوح نشان می دهد که شرکت هایی که محیط حمایتی ایجاد می کنند در جذب استعدادهای برتر از جامعه LGBTQ+ سود خواهند برد.

این نظرسنجی همچنین نشان داد که نیمی (49٪) از متخصصان LGBTQ+ برای شرکتی کار نمی کنند که مزایای فراگیر ارائه نمی دهد.

متعلق به خط مقدم حرفه ای LGBTQ+

منبع: LinkedIn / YouGov

59 درصد از کارگران LGBTQ+ در حال حاضر در شرکت هایی هستند که در مورد قوانین اخیر ایالات متحده موضعی اتخاذ نکرده اند.

علاوه بر این، 33 درصد از کارمندان LGBTQ+ احساس می‌کنند که کارفرمای فعلی‌شان در پی قوانین اخیر ضد LGBTQ+ در ایالات متحده باعث شده است که احساس حمایت کنند.

شاید شرکت شما سیاستی مبنی بر عدم اظهار نظر سیاسی داشته باشد. اگر چنین است، تأثیری که ممکن است بر کارمندان LGBTQ+ شما داشته باشد را در نظر بگیرید: 36٪ اگر به موضع قاطعانه خود ادامه ندهند، کارفرمای فعلی خود را ترک خواهند کرد .

تنها 45 درصد از شرکت ها حقوق خود را افزایش داده اند تا با تورم هماهنگی داشته باشند

بله با توجه به اینکه غرامت به طور مداوم به عنوان اولویت اصلی برای جویندگان کار رتبه بندی می شود و اکثر اقتصاددانان موافقند که ما در حال حاضر در رکود نیستیم (حداقل هنوز)، باید تکرار کنم: بله.

رکود یا نه، ممکن است بودجه در شرکت شما تنگ باشد. اما با دانستن اینکه 93 درصد از شرکت‌ها نگران حفظ و نگهداری هستند ، آن‌هایی که می‌توانند بودجه لازم را پیدا کنند تا حداقل با تورم هماهنگی داشته باشند، شانس بیشتری برای حفظ استعدادهای برتر خواهند داشت.

کارمندان آمریکای شمالی 15 برابر بیشتر به دنبال ترفیع داخلی در مقایسه با ترک کار هستند

یک نظرسنجی اخیر از لینکدین نشان داد که اختلافات گسترده ای بین مناطق جغرافیایی در مورد استخدام وجود دارد. به طور متوسط، کاربران در فرانسه 15.3 برابر بیشتر از همتایان کانادایی، آمریکایی یا هندی خود به دنبال پیشرفت در یک شرکت جدید بودند.

کاربران در کشورهای دیگر حاشیه سود کمتری داشتند، اما همچنان قابل توجه است، مانند آلمان با 4.9 برابر، ژاپن با 5.5 برابر و برزیل با 8.6 برابر بیشتر احتمال دارد کارفرمای فعلی خود را در مقابل باقی ماندن ترک کنند.

با Hootsuite به راحتی مخاطبان LinkedIn خود را رشد، مدیریت و درگیر کنید. از یک داشبورد کاربرپسند محتوا را برنامه‌ریزی کنید، بهترین زمان را برای پست کردن، اندازه‌گیری تجزیه و تحلیل، مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی و موارد دیگر داشته باشید. امروز آن را رایگان امتحان کنید.

کارمندان احتمالی ترک را به جای تحرک داخلی در نظر خواهند گرفت

منبع: LinkedIn Talent Solutions

با استفاده از Hootsuite صفحه LinkedIn و سایر کانال های اجتماعی خود را به راحتی مدیریت کنید. از یک داشبورد، می‌توانید محتوا (از جمله ویدیو) را برنامه‌ریزی کرده و به اشتراک بگذارید، به نظرات پاسخ دهید و شبکه خود را درگیر کنید. امروز آن را رایگان امتحان کنید.